

Kundeservice
Vi står parate til å hjelpe deg. Ikke noe spørsmål er for lite og ikke noe for stort.
Åpningstider
Mandag–fredag: Kl 08:00–16:00
Kontaktinfo
Telefon: +47 22 90 20 10
E-post: kundeservice@wj.no
Chat: Du kan også kontakte oss via vår chatfunksjon
Kontakt gjerne kundeservice når du:
> skal bestille varer
> trenger hjelp til å velge riktig produkt
> trenger hjelp i nettbutikken
> vil etterlyse eller returnere varer
Ha gjerne kundenummer, varenummer og antall klart når du ringer oss.
Ofte stilte spørsmål
Her finner du svar på de meste stilte spørsmålene om produkter, priser, leveringer, tjenester og bruk av nettbutikken.
Hvilke betalingsmidler kan jeg bruke?
Før ordren bekreftes kan du velge mellom faktura eller å betale med bankkort.
Er prisene ekskl. eller inkl. mva?
Samtlige priser i vår nettbutikk oppgis ekskl. mva.
Vi reserverer 10 kr ekstra på kredittkortordre.
Hvilke priser ser jeg?
Når du er logget inn i nettbutikken vil du til enhver tid se dine oppdaterte avtalepriser, og priser på øvrig sortiment.
Hvor ser jeg lagerstatus på produktene?
Lagerbeholdning på produktene finner du alle steder der et produkt blir vises, som for eksempel i søkeresultater, bestillingslister og detaljert handlekurv.
I produktsøk er det også mulig å filtrere på lagerførte varer. Dette fjerner eventuelle varer som er bestillingsvare fra søkeresultatet.
Hvor finner jeg handlekurven?
Klikk på handlekurv-symbolet for å få tilgang til hurtigvisning av handlekurven. Denne viser produktets varenavn, antall og ordrelinjens sum.
Klikk på "Detaljert oversikt" for å kontrollere at produkter og antallet er som ønsket. Ønskes en annen mengde eller pakningsstørrelse, så kan dette enkelt endres.
Handlekurven kan også lagres som en "Bestillingsliste".
Hvordan oppretter jeg en bestillingsliste?
Bestillingslister kan enkelt lages fra alle produktvisninger og detaljert handlekurv i nettbutikken. Klikk på "Legg i liste" eller "Legg handlekurv i liste".
Du kan opprette en ny bestillingsliste eller legge til varer i en eksisterende bestillingsliste. Velg ut ifra rullgardin-menyen.
Ny – legg inn ønsket navn og klikk ENTER.
Bestillingslistene finner du igjen under knappen "Lister" oppe til høyre på siden. Der kan du gå inn å redigere listene, dele med andre brukere tilknyttet samme kundenummer, eller slette bestillingslister.
Du kan også opprette eller legge til produkter i handlelister ved å legge hele handlekurven i en liste fra "Detaljert handlekurv".
Hvordan registrerer jeg meg som kunde?
Hvorfor får jeg ikke registrert meg som kunde?
Dersom e-postadressen din er registrert på et annet kundenummer hos oss eller organisasjonsnummeret allerede er registrert, kan du dessverre ikke opprette en ny pålogging selv. Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg gjerne.
Første gang du logger inn i vår nye nettbutikk?
Dersom du har hatt en bruker i vår gamle nettbutikk, vil du ved første pålogging i ny nettbutikk måtte be om passord. Klikk på "Logg inn", og velge "Glemt passord". Fyll inn din e-postadresse og du vil da motta en e-post med en link til å lage et nytt passord.
Hvordan logger jeg på som kunde?
Du logger deg på i nettbutikken ved å klikke på "Logg inn", og fyller inn din e-postadresse og passord. Innlogging skjer med den e-postadressen du er registrert med hos Norengros.
Dersom du har hatt en bruker i den gamle nettbutikken, vil du ved pålogging første gang i ny nettbutikk måtte be om passord. Klikk på "Logg inn", og velg "Glemt passord". Fyll inn din e-postadresse og du vil da motta en e-post med link til å lage et nytt passord.
Jeg har glemt passordet mitt. Hvordan får jeg nytt passord?
Klikk på "Logg inn", deretter klikk på "Glemt passord".
Du vil da motta instruksjoner om hvordan du oppretter et nytt passord.
Retur av varer
Vi har 100% garanti på våre lagervarer, som betyr at om du som kunde ikke er helt fornøyd med varene, kan velge å få nye varer eller en kreditnota. Dette gjelder lagervare og ikke produkter som leveres direkte fra våre underleverandører.
Retur av varer må meldes til WJ innen rimelig tid etter mottak av varene. Med rimelig tid menes 8 dager fra mottak, eller 3 måneder dersom det er noe galt med produktets funksjon.
Retur av varer må meldes inn til kundeservice på telefon 22 90 20 10 eller e-post. Du får da et returnummer som du merker varene du skal sende i retur. IKKE SKRIV PÅ ORIGINALEMBALLASJEN. Ta kopi av pakkseddelen og send med den også, slik at det blir enda raskere for oss å gjenkjenne deg som kunde og hvilke varer du har returnert.
Les mer her.
Reklamasjoner
Melding om reklamasjon må gis innen «rimelig tid» etter at feilen ble oppdaget eller burde vært oppdaget. Normalt defineres «rimelig tid» som 2 måneder. Les mer her.
Brukerveiledning
For å gjøre det enklere for deg å bruke nettbutikken vår har vi laget en beskrivende brukerveiledning.
Fant du ikke svaret du var på jakt etter?
Send oss en chat så vil en av våre kundeveiledere hjelpe deg.
Eller ta kontakt direkte med din kontaktperson i Wittusen & Jensen.
Her finner du kontaktinformasjon til alle våre kontorer.